Close
HNK Host

/

Vacature: HNK host(ess)

Organisatie – HNK
Het Nieuwe Kantoor is de ultieme (net)werklocatie voor werkend Nederland, met ruimtes en services voor flexwerkers, ZZP’ers, het MKB en multinationals. Een warme en inspirerende omgeving met stijlvolle werkplekken, vergader- en kantoorruimtes, een sociaal hart en veel uiteenlopende diensten.

Standplaats
1 HNK vestiging.

Positie in de organisatie
Rapporteert direct aan de HNK Manager van betreffende vestiging.

Functieomschrijving & werkzaamheden
Als Host(ess) bij HNK ben jij het visitekaartje en eerste aanspreekpunt voor onze huurders en bezoekers van de vestiging. Je bent de spil in het web bij de dagelijkse operationele werkzaamheden en je overtreft de verwachtingen van onze klanten. Kortom door jouw bijdrage blijft HNK de leukste werkplek van Nederland.

  • Begroet en ontvangt bezoekers professioneel, informeert de ondernemers en verwijst de gasten door naar de juiste personen of bestemmingen
  • Beantwoordt uiteenlopende vragen van bezoekers, huurders en members
  • Beantwoordt de telefoon, screent, verbindt door en neemt berichten aan
  • Noteert en verwerkt leads en stuurt deze door naar de Manager Verhuur van de desbetreffende locatie
  • Is in staat om, in opdracht van de HNK Manager, potentiële members en vergaderleads een tour te geven, van voldoende informatie te voorzien en een membershipovereenkomst op te stellen
  • Maakt reserveringen welke binnenkomen aan de balie of per telefoon en verwerkt deze in het boekingssysteem
  • Zorgt ervoor dat gereserveerde vergaderruimten er altijd netjes uitzien en ordentelijk en compleet achter gelaten worden
  • Voert desgewenst lichte horeca werkzaamheden uit
  • Onderhoudt de receptieomgeving en zorgt ervoor dat de werkzaamheden zoals omschreven in het handboek worden gevolgd
  • Draagt zorg voor een representatieve uitstraling in en om het gebouw
  • Zelfstandig oplossen van kleine problemen en laten uitvoeren van reparaties in het gebouw
  • Coördineert en assisteert bij in/verhuizingen huurders, renovatie en meubilering
  • Draagt zorg voor 1e lijn klachtenafhandeling
  • Voert administratieve taken uit zoals het dagelijkse logboek bijhouden, melden van storingen, tekstverwerking, postbehandeling, ondersteunen bij registreren en onderhouden van betalingsgegevens, overzichten en andere documenten
  • Verzamelt en ordent de inkomende post en verzorgt de uitgaande post zoals het verzendklaar maken en frankeren
  • Verzorgt het sleutelbeheer en de sleuteluitgifte van de lockers en postbussen
  • Draagt zorg voor het naleven van het parkeerbeleid

Functie eisen

  • Student MBO en HBO opleiding (hotelschool, hospitality, facility is een pré)
  • Is gastvrij & representatief (“host”), heeft een track record in dienstverlening, klantgerichte en commerciële organisaties
  • Is hands-on, handelt pragmatisch, oplossingsgericht, inventief en draagt oplossingen t.b.v. huurders/klant tevredenheid aan en weet deze desgewenst ook concreet te realiseren
  • Flexibel inzetbaar, tevens bereid om in andere vestigingen van HNK te werken
  • Gestructureerd
  • Stressbestendig
  • Voldoende kennis en vaardigheid met MS Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk)

Reageer met een goede motivatie en cv per e-mail naar Claudia Klamer, HNK manager (Claudia.Klamer@hnk.nl)

Acquisitie naar aanleiding van deze vacatureplaatsing wordt niet op prijs gesteld.