UP learning huurt bij HNK Ede Horapark

Hoofddorp, 17 december 2015 – UP Learning heeft een langjarige huurovereenkomst afgesloten voor circa 560 m2 Kantoor op maat en een aantal parkeerplaatsen bij HNK Ede Horapark, Bennekomseweg 41. HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor. Met dit concept richt NSI zich op de groeiende behoefte aan full service en flexibele huisvestingsconcepten in de kantorenmarkt.

Ede Horapark bestaat uit 6 kantoorgebouwen, waarvan in twee gebouwen HNK gehuisvest is. Deze twee toonaangevende en duurzame gebouwen staan in een bosrijke omgeving, nabij het treinstation en de uitvalswegen A12 en A30. Beide gebouwen samen betreft circa 10.000 m2, waarvan reeds een aanzienlijk deel verhuurd is aan gerenommeerde bedrijven. Momenteel zijn nog 4 Managed offices (ingerichte kantoorruimtes) beschikbaar en circa 1.500 m2 Kantoor op maat. Met het HNK Grand Cafe, maar ook met HNK vergaderen en andere HNK diensten vervult HNK Ede Horapark een centrale rol binnen het Horapark en daarbuiten.

UP learning, een organisatie die diensten en producten levert op het snijvlak van leren, informatievoorziening en moderne technologie, heeft specifiek voor de locatie HNK Ede Horapark gekozen vanwege de uitstraling, flexibiliteit en locatie. UP Learning gebruikt de ruimte in Ede als hoofdkantoor en maakt gebruik van de additionele diensten van HNK als zijnde receptie, vergaderruimte, het sociale hart voor informele overleggen en het HNK grand café, indien gewenst. Daarnaast betrekt UP learning enkele werkplekken bij HNK Rotterdam. De samenwerking met HNK stelt hen in staat eenvoudig een tweede locatie te openen. “Het HNK concept is een perfect concept om kantoor te houden, te vergaderen, om af te spreken met een zakelijke relatie te lunchen of om te netwerken”, aldus Martin van den Broek van UP Learning.

CBRE bracht de transactie tot stand namens huurder UP Learning.

HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee het beursgenoteerde NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt. HNK is de ultieme (net)werklokatie voor flexwerkers, starters, gevestigde bedrijven en multinationals. Het concept sluit goed aan bij de wens van ondernemingen die efficiënt willen huren, werken en vergaderen. De gebruiker huurt precies het metrage en de diensten die hij nodig heeft, voor de duur die bij zijn bedrijfsplan past. HNK is zeer herkenbaar op elke locatie en combineert ‘maatwerk’ met vaste elementen die een gebruiker op iedere HNK locatie mag verwachten. Een HNK vestiging kenmerkt zich door een stijlvolle inrichting, een bruisend sociaal hart, flexplekken, Managed offices (ingerichte kantoren), kantoor op maat en vergaderfaciliteiten. HNK heeft een landelijke dekking met 10 vestigingen en heeft de ambitie om te groeien naar ten minste 20 vestigingen in 2016.

E vanessa.oudshoornspaargaren@nsi.nl I www.nsi.nl I www.hnk.nl

ede