Samenwerking HNK en Nederlands Film Festival

Hoofddorp, 21 september 2015 – HNK en het Nederlands Film Festival (NFF) tekenen een samenwerking voor het festival dat vanaf 23 september aanstaande in Utrecht georganiseerd wordt. Gedurende 10 dagen is Utrecht de filmhoofdstad van Nederland. HNK, dat staat voor Het Nieuwe Kantoor, is véél meer dan alleen een kantoorruimte. Netwerken, inspireren, delen & verbinden is de essentie. Vanuit de betrokkenheid met de stad Utrecht en haar ondernemers, zijn HNK en het NFF deze samenwerking aangegaan.

HNK opent op 14 oktober haar 10e vestiging en de 2e vestiging in Utrecht aan de Arthur van Schendelstraat. “Het is dan ook fantastisch dat wij de bezoekers van het grootste media-event van Nederland, kennis kunnen laten maken met onze nieuwe vestiging HNK Utrecht Centraal Station”, aldus Patrick Ruwiel, directeur HNK. “Wij nodigen hen uit om de mogelijkheden van het (net)werken bij HNK aan de Arthur van Schendelstraat te ervaren. HNK biedt naast kantoor- en vergaderruimte, direct toegang tot een groot netwerk van (lokale) ondernemers waardoor zaken doen vergemakkelijkt wordt.”

“Het Nederlands Film Festival ziet talentontwikkeling als een van zijn hoofdtaken. Een goede plek om te (net)werken en te vergaderen helpen daarbij. Wij waarderen het enorm dat HNK de professionals in de business via het Nederlands Film Festival werkruimte aanbiedt in de vestigingen van HNK.” aldus Willemien van Aalst, directeur van Nederlands Film Festival.

Gedurende het filmfestival is HNK onder meer zichtbaar via de HNK fietsen die beschikbaar zijn voor bezoekers bij het Oude Postkantoor, de door HNK ingerichte lounge in het ‘NFF Festivalhart’ in het Oude Postkantoor aan de Neude en de HNK podiumzitjes in Tivoli Vredenburg.

HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee het beursgenoteerde NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt. HNK is de ultieme (net)werklokatie voor flexwerkers, starters, gevestigde bedrijven en multinationals. Het concept sluit goed aan bij de wens van ondernemingen die efficiënt willen huren, werken en vergaderen. De gebruiker huurt precies het metrage en de diensten die hij nodig heeft, voor de duur die bij zijn bedrijfsplan past. HNK is zeer herkenbaar op elke locatie en combineert ‘maatwerk’ met vaste elementen die een gebruiker op iedere HNK locatie mag verwachten. Een HNK vestiging kenmerkt zich door een stijlvolle inrichting, een bruisend sociaal hart, flexplekken, Managed offices (ingerichte kantoren), kantoor op maat en vergaderfaciliteiten. HNK heeft een landelijke dekking en opent op 14 oktober 2015 haar 10e vestiging aan de Arthur van Schendelstraat in Utrecht. Hiermee ligt HNK op schema in de uitrol van het concept naar een landelijk netwerk met ten minste 20 vestigingen in 2016.

Over Nederlands Film Festival

De 35e editie van het Nederlands Film Festival vindt plaats van 23 september t/m 2 oktober 2015. Tien dagen lang is Utrecht de filmhoofdstad van Nederland, waar vooral de Nederlandse Film, maar ook Games & Interactive en Televisie het erepodium krijgen dat ze verdienen. Speelfilms, documentaires, animaties, korte films, televisiedrama’s én evenementen voor jong en oud. Terugkerend hoogtepunt en slot van het NFF is de competitie om de Grote Prijzen van de Nederlandse Film, de Gouden Kalveren.

Einde persbericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen: NSI N.V. – Vanessa Oudshoorn Spaargaren, Manager Marketing

T (020) 763 0300 / E vanessa.oudshoornspaargaren@nsi.nl / I www.nsi.nl/ I www.hnk.nl