Pimm Solutions huurt bij HNK Rotterdam Centrum

HOOFDDORP, 6 februari 2018 –NSI N.V. (“NSI”) en Pimm Solutions B.V. (“Pimm”) hebben een huurovereenkomst gesloten. Het betreft een 6-jarige overeenkomst voor circa 793 m² kantoorruimte inclusief parkeren aan de Westblaak 180 te Rotterdam.

“Om de verdere groei mogelijk te maken verhuist Pimm medio april naar HNK Rotterdam Centrum om voor haar personeel de gaafste en fijnste plek van Nederland te creëren en hun groeidoelstellingen verder te verwezenlijken.” Aldus Leonie Schipperus-Benjamins, één van de oprichters van Pimm.

De kantoorruimte van Pimm, op de 8ste verdieping, is hoogwaardig afgewerkt met onder meer nieuwe installaties, waardoor ook deze ruimte aansluit bij de hedendaagse duurzaamheidseisen en huurderswensen. Tevens is een dakterras van ca. 100 m² gerealiseerd met uitzicht op de skyline van Rotterdam.

Daarnaast breidt HNK uit bij HNK Rotterdam Centrum op de begane grond en eerste verdieping. Tevens wordt geïnvesteerd in een achtertuin voor de huurders en members die buiten willen (net)werken, relaxen of een event willen organiseren.

Bij deze transactie werd Pimm geadviseerd door AREA Occupier Solutions. NSI werd geadviseerd door Jones Lang LaSalle in collegiale samenwerking met CBRE en BRiQ Real Estate.

Over Pimm Solutions
Pimm is een slimme one-stop-shop, die meer dan 5.000 lokale en centrale Nederlandse leveranciers via een platform koppelt aan tientallen corporates. Deze corporates kopen op die manier via het platform bij een lokale voorkeursleverancier o.a. hun taart, bloemen, cadeaubonnen, knuffels en wijn via de technologie van Pimm. Door Pimm worden de processen aan de kant van zowel de corporate als de lokale leverancier in één keer aanzienlijk efficiënter. Minder leveranciers, minder facturen en minder declaraties en duidelijk zicht op de kosten voor juiste verwerking van de WKR. Pimm is opgericht in 2012. In 2017 heeft het bedrijf voor de 3e keer op rij een FD Gazelle Award gewonnen én in 2017 zijn zij toegetreden tot de Deloitte Technology Fast50 lijst.

HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee het beursgenoteerde NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt. HNK is de ultieme (net)werklokatie voor flexwerkers, starters, gevestigde bedrijven en multinationals. Het concept sluit goed aan bij de wens van ondernemingen die efficiënt willen huren, werken en vergaderen. De gebruiker huurt precies het metrage en de diensten die hij nodig heeft, voor de duur die bij zijn bedrijfsplan past. HNK is zeer herkenbaar op elke locatie en combineert ‘maatwerk’ met vaste elementen die een gebruiker op iedere HNK locatie mag verwachten. Een HNK vestiging kenmerkt zich door een stijlvolle inrichting, een bruisend sociaal hart, flexplekken, Managed offices (ingerichte kantoren), kantoor op maat en vergaderfaciliteiten. HNK heeft een landelijke dekking met 13 vestigingen.

T (020) 763 0300   E Vanessa.OudshoornSpaargaren@nsi.nl
I www.NSI.nl en www.HNK.nl

Er zijn geen reacties mogelijk op dit bericht