NSI en Verisure sluiten huurovereenkomst  in HNK Amsterdam-Zuidoost

NSI en Verisure sluiten huurovereenkomst in HNK Amsterdam-Zuidoost

Hoofddorp, 5 maart 2018 – NSI NV (“NSI”) en beveiligingsbedrijf Verisure hebben een 7-jarige huurovereenkomst gesloten in HNK Amsterdam-Zuidoost. Het betreft een overeenkomst voor circa 1.520 m2 kantoorruimte met parkeerplaatsen aan de Burgermeester Stramanweg 102-108.

HNK Amsterdam-Zuidoost is strategisch gelegen aan A2 en bestaat uit 3 gebouwen met in totaal circa 11.500 m2 kantoorruimte. Na een renovatie en verduurzaming is deze vestiging eind 2016 geopend. In HNK Amsterdam- Zuidoost zit o.a. een Café Soof en biedt deze vestiging faciliteiten zoals vergaderruimtes, flexwerkplekken en Managed offices.

De komende maanden wordt geïnvesteerd in de renovatie en verduurzaming van het tweede gebouw.  Verisure zal zelfstandig haar ruimtes op de begane grond en eerste verdieping conform haar eigen eisen- en wensenpakket inbouwen.

Bij deze transactie werd Verisure geadviseerd door Cushman & Wakefield. NSI werd geadviseerd door CBRE.

Over Verisure

Verisure maakt deel uit van de Securitas Direct Group, een toonaangevend leverancier van gebruiksvriendelijke alarmsystemen inclusief opvolgingsdiensten voor woningen en bedrijven. Met 12.000 medewerkers in 14 landen bedient Verisure 2,5 miljoen klanten in Europa en Zuid-Amerika.

HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee het beursgenoteerde NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt. HNK is de ultieme (net)werklokatie voor flexwerkers, starters, gevestigde bedrijven en multinationals. Het concept sluit goed aan bij de wens van ondernemingen die efficiënt willen huren, werken en vergaderen. De gebruiker huurt precies het metrage en de diensten die hij nodig heeft, voor de duur die bij zijn bedrijfsplan past. HNK is zeer herkenbaar op elke locatie en combineert ‘maatwerk’ met vaste elementen die een gebruiker op iedere HNK locatie mag verwachten. Een HNK vestiging kenmerkt zich door een stijlvolle inrichting, een bruisend sociaal hart, flexplekken, Managed offices (ingerichte kantoren), kantoor op maat en vergaderfaciliteiten. HNK heeft een landelijke dekking met 13 vestigingen. NSI opent binnenkort haar 14e HNK vestiging: de 3e vestiging in Amsterdam.

Einde persbericht

T (020) 763 0300   E Vanessa.OudshoornSpaargaren@nsi.nl
I  www.NSI.nl  en www.HNK.nl

Er zijn geen reacties mogelijk op dit bericht