HNK Utrecht Centraal Station volledig verhuurd

Hoofddorp, 19 juli 2016 – Binnen 9 maanden na de officiële opening is HNK Utrecht Centraal Station volledig verhuurd. Totaal is ruim 9.000m2 kantoorruimte verhuurd, waarvan circa 1.100 m2 aan Managed offices, volledig ingerichte kantoorruimtes. De huurovereenkomsten zijn getekend en in de loop van dit jaar zal ook de bezettingsgraad 100% zijn. De HNK vestiging aan de Arthur van Schendelstraat 650, is vorig jaar medio oktober officieel geopend na een transformatie waarbij twee naast elkaar gelegen kantoorgebouwen zijn samengevoegd. HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt.

“HNK Utrecht Centraal Station is gewild, zowel vanwege de locatie als het HNK concept”, aldus Anne de Jong, CIO NSI. “Wij zijn trots dat we met deze locatie en het HNK concept een antwoord bieden op de vraag uit de markt en inmiddels 2 HNK vestigingen in Utrecht vrijwel volledig verhuurd hebben. Wij onderzoeken op dit moment dan ook de mogelijkheden om een derde vestiging in Utrecht te openen. Bij HNK worden zowel korte- als langere termijn overeenkomsten gesloten en er kan op flexibele basis in het sociale hart gewerkt worden. Ondernemers die bij HNK willen huren, kunnen dus ook in de toekomst gewoon bij ons terecht.”

De diversiteit aan huurders binnen de HNK vestiging is groot:

HNK UTRECHT

Naast de huurders van kantoorruimtes, kent HNK ook een groot aantal (Business) club members, die dagelijks werkzaam zijn in het sociale hart bij de flexwerkplekken of vergaderruimte huren.

CBRE en DTZ Zadelhoff brachten de verhuurtransacties Kantoor op maat tot stand namens verhuurder. Waltmann Bedrijfshuisvesting begeleidde Plat4mation en Purpose. Alberts & Muus bedrijfsadviseurs adviseerde Netwerk Notarissen.

HNK staat voor Het Nieuwe Kantoor, waarmee het beursgenoteerde NSI inspeelt op de groeiende behoefte aan flexibele full service huisvestingconcepten in de kantorenmarkt. HNK is de ultieme (net)werklokatie voor flexwerkers, starters, gevestigde bedrijven en multinationals. Het concept sluit goed aan bij de wens van ondernemingen die efficiënt willen huren, werken en vergaderen. De gebruiker huurt precies het metrage en de diensten die hij nodig heeft, voor de duur die bij zijn bedrijfsplan past. HNK is zeer herkenbaar op elke locatie en combineert ‘maatwerk’ met vaste elementen die een gebruiker op iedere HNK locatie mag verwachten. Een HNK vestiging kenmerkt zich door een stijlvolle inrichting, een bruisend sociaal hart, flexplekken, Managed offices (ingerichte kantoren), kantoor op maat en vergaderfaciliteiten. HNK heeft een landelijke dekking met 12 vestigingen, waarvan 2 in Utrecht.

E vanessa.oudshoornspaargaren@nsi.nl I www.nsi.nl I www.hnk.nl