Close
Circulair ondernemen: taak voor communicatie & marketing!

Circulair ondernemen: taak voor communicatie & marketing!

Circulaire Economie is dé uitdaging voor communicatie- en marketingprofessionals want vraagt van organisaties een geweldige omslag. In onder andere bedrijfsvoering, verdienmodel, andere diensten en producten, samenwerken met leveranciers. Vereist betrokkenheid van alle medewerkers, biedt enorme kansen voor positionering en profilering. Wat is circulair ondernemen én welke ‘marcom’-aanpak is doeltreffend?

Het antwoord krijg je bij HNK tijdens de workshop ‘Circulair ondernemen: taak voor Communicatie & Marketing’. HNK-huurders ontvangen 15% korting (code: HNK-ondernemer).

In mei en juni organiseert Bas Douma (Bascommunicatie) deze workshop op acht locaties van HNK. Elke workshop duurt van 15.00 tot 18.00 uur:

  • Amsterdam – maandag 28 mei (zie hier voor informatie en aanmelden)
  • Den Haag – dinsdag 29 mei (zie hier)
  • Den Bosch – donderdag 31 mei (zie hier)
  • Utrecht – maandag 4 juni (zie hier)
  • Rotterdam – dinsdag 5 juni (zie hier)
  • Apeldoorn – donderdag 7 juni (zie hier)
  • Ede – maandag 11 juni (zie hier)
  • Groningen – dinsdag 12 juni (zie hier)

Na deze interactieve workshop:

  • Weet je enigszins wat Circulaire Economie is (incl. koplopers en inspirerende voorbeelden)
  • Heb je inzicht in de communicatie-aanpak van enkele gerenommeerde merken, bijvoorbeeld Auping, Gispen en ABN Amro
  • Hebben we samen do’s and don’ts bepaald voor de marketingcommunicatie in/van jouw organisatie
  • Heb je meteen een ‘circulaire daad’ gesteld (neem daarvoor een oud overhemd mee!)
0 Reacties

Er zijn geen reacties mogelijk op dit bericht