Close
De 60 seconden work-out die je tijdens je werkdag kunt doen

De 60 seconden work-out die je tijdens je werkdag kunt doen

Je herkent het vast: het moment dat je ogen beginnen te prikken, je het gapen niet meer kunt onderdrukken en de normaal zo fijne stoel toch niet meer zo comfortabel aanvoelt. Daar gaan we verandering in brengen om zo de werkdag met meer energie door te komen.

Ken je het 30 seconds spel? We gaan nu aan de slag met een 60 seconds variant! Elk heel uur ga je een minuut een ofening doen. Zo heb je aan het einde van de dag toch 10 minuten gesport en voel je je tijdens de dag energiek en gezond.

09:00 uur – 60 seconden Jumping Jacks
10:00 uur – 60 seconden Wall sit
11:00 uur – 60 seconden Push-up
12:00 uur – 60 seconden Abdominal Crunch
13:00 uur – 60 seconden Step up Chair
14:00 uur – 60 seconden Squad
15:00 uur – 60 seconden Triceps dip on chair
16:00 uur – 60 seconden Plank
17:00 uur – 60 seconden High knees
18:00 uur – 60 seconden Step in Lunges

Succes!

0 Reacties

Geef een reactie

Uw mailadres zal niet zichtbaar zijn. Verplichte velden zijn aangegeven met een *